Cum Platesc?

Cum platesc?
Plata la livrare cu ramburs

Comenzile se achita reprezentantului firmei de curierat in momentul livrarii coletului. Plata reprezinta contravaloarea produselor comandate + plata transportului.
Plata prin transfer bancar. Daca doriti aceasta varianta, va vom pune la dispozitie toate datele pentru depunerea sumei ce reprezinta contravaloarea comenzii.
Pentru comenzi mai mari 650 lei transportul este gratuit.

Conditii de livrare:

Livrare Romania  - Firma agreeata de catre furnizor si comunicata destinatarului, dupa o simulare de expediere.

Pentru coletele pana intr-un kg volumetric suma este 33 lei tva inclus( cu retur).  Pentru coletele ce depasesc un 1kg se va adauga 1,60 lei pentru fiecare kg suplimentar.

Pentru localitatile situate in afara retelei agreeate de catre furnizor, vor exista costuri pentru kilometri suplimentari pret 0.90 lei/ km + TVA

Livrare in alte tari -  Posta Romana. 

Returnarea
Dorim sa ne multumim toti clientii, in procent de 100%. De aceea venim in ajutorul acelora dintre dumneavoastra care dintr-un motiv sau altul doresc sa returneze produsele.
Clientul are dreptul sa notifice in scris ca renunta la produs, fara penalitati in termen de 15 zile de la primirea produsului. In conformitate cu Ordonanta de Urgenta nr 34/2014, clientul va suporta cheltuielile aferente returnarii produsului. Plata este suportata de catre client si poate fi efectuata direct la curier sau se va scadea din valoarea sumei ce trebuie returnata catre acesta.

Atentie!
Returul produselor se poate face prin curier (nu posta), dar nu inainte de a completa formularul de retur si a primi acceptul din partea noastra. Costurile de transport sunt suportate de catre client. Returnarea banilor se face in termen de 20 de zile din momentul in care ati primit acceptul pentru returnarea produselor din partea departamentului de retur si ati furnizat codul IBAN in care se va rambursa contravaloarea produselor .

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

La returnare, nu se accepta colete cu plata ramburs. Nu se iau in considerare cererile de retur facute telefonic sau prin alte surse online.

Va rugam ca in momentul expedierii, coletul sa contina urmatoarele documente/date:
Numarul de retur (numarul comunicat pe mail in momentul completarii formularului de retur). Pentru coletele trimise cu Urgent Cargus va rugam sa completati pe scrisoarea de transport (AWB) numarul de retur .